Eventsupport med de nyeste event-effekter med kæmpe balloner, konfetti, røg og ild

Eventsupport til firmafest – i hele Danmark

 

Vi tilbyder scener, lys, lyd, av-teknik, og storskærme i hele Danmark

PB ACTION Eventsupport er professionel leverandør til firmafest og store events i hele Danmark. Vi sørger for scene, lyd og lys til store events og koncerter i hele Danmark. Eventsupport leverer en gennemtænkt totalproduktion med scene, lyd, lys, av-teknik og storskærme.

Eventsupport hjælper med flg. til din firmafest eller firmaevent:

Lydanlæg – den bedste lyd til jeres firmafest eller event

Vi har over 25 års erfaring i dimensionering og installation af professionelt lydudstyr indendørs og udendørs i store koncertsale, telte, fabrikshaller og stadions i hele Danmark. Vi har stor forståelse for at både designmæssige og æstetiske overvejelser skal indgå i løsningen. PB ACTION Eventsupport sørger for det professionelle lydanlæg, som får budskabet klart og tydeligt ud til publikum til jeres firmafest. Det vigtigste ved et lydanlæg er at publikum får en god oplevelse om det er til firmafest, koncert eller konference skal vokalen ”gå” klart og tydeligt igennem, og alle i salen skal have samme gode oplevelse, uanset om du sidder på første række eller bagerst i salen. Vi tilbyder hele lyd produktionen lige fra digitale mikserpulte, trådløse mikrofoner, in-ear, monitors samt forskellige type højttaler fra små på stativ, til store Line Array højttalersystemer. Vi har leveret totale opsætninger til et utal af store events, f.eks. Føtex 50 års Jubilæum med over 12.000 gæster, LEGOs Globale Event, koncerteventen “En Romantisk Aften i Kongens Have” og mange andre events for nogen af de største danske virksomheder i hele Danmark. 

Lys – der skaber en uforglemmelig firmafest

Vi har udstyret og det erfarne teknisk team til at give publikum en uforglemmelig oplevelse – med den optimale lyssætning og en professionel afvikling. Vi kombinerer kreativitet og innovation i vores firmaevent løsninger. Det handler om at skabe et design, der passer til den enkelte event.  Vi tilbyder naturligvis de nyeste løsninger indenfor effetlys som f.eks. LED lamper og Moving Lights.  Vi er også leveringsdygtige i alle former for tæpper, stof og speciel objekter til at lyse på. Du kan også få lavet speciel goboer som kan benyttes i movinghead, så du evt. kan få dit firma logo projekteret på loft, gulv eller bygning. PB ACTION Eventbureau tilbyder også det nyeste indenfor LED-produkter til arkitektonisk belysning af bygninger og parkanlæg med træer og skulpturer – en belysning der skaber helt unikke eventoplevelser.

Kameraproduktion – Fang de gyldne øjeblikke i jeres firmafest

PB ACTION Eventsupport tilbyder kameraproduktion, således at du kan fange gyldne øjeblikke fra din firmaevent – både fra scenen og fra publikums vinkel. Efterfølgende kan du lægge denne op på sociale medier.  På den måde får dine gæster mulighed for at gen-opleve stemningen efter jeres event. Kameraproduktion kan med fordel kombineres med storskærms-opsætning for at optimere hele publikumsoplevelsen. Det er ligeledes muligt at live streame arrangementet globalt til alle jeres medarbejdere i hele verdenen.

Drone – vi filmer din event fra luften

PB ACTION Eventsupport tilbyder professionel droneproduktion, hvor vi står for hele processen med at filme, redigering af den endelige dronefilm af jeres firmaevent.

Storskærme og projektor – eventsupport tilbyder den nyeste teknik

PB ACTION Eventbureau er specialister i visuelle løsninger, og kan tilbyde dig specialdesignede løsninger, der er skræddersyet efter jeres behov. Vi kan levere projektorer og storskærme til firmafest og firmaevents som kan lave et billede fra 80” og helt op til 500” alt efter hvad der passer til jeres type firmaevent. Vi kan også tilbyde projektering på super Wide speciel skærme eller buede overflader. Dette er løsningen til kunden der gerne vil imponere med speciel grafik og gerne vil flytte grænsen og ikke bare lave en standard PowerPoint. 

Scene og podier – til alle formål

Vi kan tilbyde alle former for scenekonstruktioner i mange former og størrelser til indendørs og udendørs firmafester og firmaevents i hele Danmark. Vi kan også levere trapper, gelænder, gulvtæpper, scenedekorationer m.m. Vi har leveret totale opsætninger til et utal af store events, f.eks. Føtex 50 års Jubilæum med over 12.000 gæster, LEGOs Globale Event, koncerteventen “En Romantisk Aften i Kongens Have” og mange andre events for nogen af de største danske virksomheder i hele Danmark. 

Event – de nyeste event-effekter

Vi kan tilbyde event-effekter, der skaber til ultimative og magiske eventoplevelse for jeres gæster. Vi tilbyder kæmpe konfetti-show, farvestrålende streamers, kæmpe balloner, farvet powder events, sne-effekter m. fl.

Vi finder den perfekte løsning til jeres firmaevent eller firmafest kontakt os venligst på telefon 33 91 88 55 eller send en e-mail til event@pbaction.dk

 

Eventsupport med droneoptagelse. Vi filmer hele din event fra luften med dronefotografer

Imponerende teltløsninger i hele Danmark

Vi tilbyder professionelle teltløsninger til alle formål. Flotte store telte med plads til op til mere end 10.000 gæster til gallamiddag. Eventsupport kan rådgiver dig til den bedste løsning til jeres firmafest.

Vi finder den perfekte løsning til jeres firmaevent eller firmafest kontakt os venligst på telefon 33 91 88 55 eller send en e-mail til event@pbaction.dk

 

Eventsupport hos PB ACTION kan tilbyde den totale busløsning til firmaevents i hele Danmark

Bustransport i hele Danmark inkl. online tilmeldingsservice

Vi tilbyder den totale bus-løsning til jeres firmaevent med opsamling og returkørsel fra hele Danmark. Vores online tilmelding er nemt for jeres medarbejder at benytte, og alle deltagere modtager automatisk adgangsbilletter, samt businformationer på e-mail – vi sørger for alt.

Online tilmeldingssystem og udsendelse af adgangsbilletter – med døgnservice

Vi tilbyder et online tilmeldingssystem som gør det nemt og overskueligt at afholde jeres firmafest. Det kan være jeres firmafest, kundearrangementer, teambuilding, konferencer eller bustransport til din firmaevent. Deltagerne tilmelder sig online gennem et sikkert system, hvor det også er muligt at betale, hvis det koster noget at deltage. Du kan så i stedet bruge din tid og energi på andre vigtige opgaver, mens vi klarer registrering og administration. Så undgår du manuel registrering, forældede deltagerlister og risiko for fejl, forsvundne tilmeldinger og overbooking. Vores online tilmeldingsystem har en VIP kundeservice hvor dine gæster altid kan ringe eller skrive og få svar på spørgsmål alle dage, hele året rundt. Vi hjælper dig hele vejen igennem processen, og vi sidder klar til at hjælpe dig, når du har brug for det.

Vi finder den perfekte løsning til jeres firmafest kontakt os venligst på telefon 33 91 88 55 eller send en e-mail til event@pbaction.dk

 

PB ACTION Eventsupport kan tilbyde alle former for total catering med den lækreste mad i hele Danmark, vi sørger for alt

Lækker mad, drikke og catering til alle typer firmaevents

Eventsupport hos PB ACTION kan tilbyde alle former for total catering med den lækreste mad i hele Danmark, vi sørger for alt

PB ACTION Eventsupport finder den perfekte løsning til jeres firmaevent kontakt os venligst på telefon 33 91 88 55 eller send en e-mail til event@pbaction.dk

Se videopræsentation om eventbureau PB ACTIONklik her

Gem

Gem

Gem

Gem

Gem

Gem

Gem

Gem

Gem

Gem

Gem

Gem

Gem

Gem

Gem

Gem

Gem

Gem

Gem

Gem

Gem

Gem

Gem

Gem

Gem

Gem

Gem

Gem

Gem

Gem

top